Veelgestelde vragen



Veelgestelde vragen



Hoe u een nieuw personeelslid toevoegt aan de online agenda, leest u in deze handleiding of ziet u in deze instructievideo.
Hoe u een personeelslid kunt verwijderen van uw online agenda, leest u in deze handleiding of ziet u in deze instructievideo.
Ja, de online agenda kunt u helemaal aan uw eigen huisstijl aanpassen. Hoe u de vormgeving van de online agenda verandert, leest u in deze handleiding of ziet u in deze instructievideo.
Ja, de hoogte en de breedte is aan te passen aan uw pagina. U kunt instellen hoog en hoe breed u uw online kalender wilt hebben op de ‘kalender op uw website’-pagina.
Hoe u de taal van uw online agenda verandert, lees u in deze handleiding of kunt u zien in deze instructievideo.
Hoe u uw vakantie inplant in de online agenda, leest u in deze handleiding of ziet u in deze instructievideo.
Hoe u een vrije dag inplant in de online agenda, leest u in deze handleiding of ziet u in deze instructievideo.
Hoe u de online agenda op uw website plaatst, leest u in deze handleiding of kunt u zien in deze instructievideo.
Ja, als een klant een afspraak maakt, krijgt u daar bericht van. Dit bericht kunt u zowel per e-mail als per SMS ontvangen. Om SMS-jes te versturen kunt u SMS-tegoed kopen.
Dit is volledig afhankelijk van hoe u het systeem ingesteld heeft. U kunt zelf kiezen hoeveel dagen van tevoren uw klant een herinnering van de afspraak krijgen.
Starten met klantafspraken.nl is heel eenvoudig en u heeft om te starten dan ook, op een internetverbinding na, niets nodig.
Ja, door een Facebookknop toe te voegen aan het registratieproces, kunnen klanten ook met hun Facebookaccount een afspraken maken. Dit scheelt voor de klant tijd omdat zij op deze manier niet zelf hun gegevens in hoeven te voeren. Over de activatie van de Facebookknop hebben wij een handleiding en een instructievideo.
U kunt zelf kiezen welke gegevens u van klanten wilt hebben voordat zij een afspraak kunnen maken.
Ja, deze berichten kunt u zelf veranderen. Bekijk in deze video hoe dat werkt.
Ja, deze kunt u zelf veranderen. Bekijk in deze video hoe dat werkt.
Als u altijd een dag extra geopend bent, kunt u uw openingstijden aanpassen waarin die extra dag ook opgenomen is. Als u een losse dag extra geopend bent, bijvoorbeeld als u eenmalig een extra cursus geeft, dan kunt u een losse beschikbaarheid toevoegen.
Ja, onze service werkt met een computer, tablet en telefoon.
Ja, onze service werkt met een computer, tablet en telefoon.
U hoeft niet op te zeggen omdat dit automatisch gaat. Alle abonnementen stoppen automatisch totdat u het zelf verlengd.
U moet het abonnement kiezen dat het best bij uw situatie past. Een overzicht van de verschillen vindt u op deze pagina.
Nee, op het aantal gemaakte afspraken is geen limiet.