In deze handleiding wordt uitgelegd hoe u gegevens van een werknemer toevoegt (bijvoorbeeld een foto, telefoonnummer of een emailadres om notificaties te kunnen ontvangen).
Handleiding 'gegevens werknemer toevoegen'
1
Om gegevens aan een werknemer toe te voegen, logt u in met uw account op uw login pagina.
2
Als u bent ingelogd, klikt u op 'beheer' en vervolgens klikt u op 'resources', dat vindt u in de linker kolom van de website.
3
U bevindt zich nu op de pagina 'resources'. Als u gegevens van een werknemer wilt toevoegen, klikt u op het 'kladblok'. Het icoontje van een kladblok bevindt zich onder het kopje 'acties'.
4
Op deze pagina kunt u de gegevens toevoegen. Als u een foto toevoegt kan deze ook getoond worden in uw online agenda.
5
Als u alles naar wens heeft ingevuld, klikt u links onderaan op 'opslaan'. U keert dan terug naar het 'rescources' overzichtmenu en de aanpassingen worden gelijk doorgevoerd in uw online agenda.