In deze handleiding wordt uitgelegd hoe u aan uw Klantafsprakenaccount een nieuwe medewerker toevoegt.
Handleiding 'nieuwe medewerker toevoegen'
1
Om een nieuwe medewerker toe te voegen, logt u in met uw account op uw login pagina.
2
Als u bent ingelogd, klikt u op 'beheer' en vervolgens klikt u op 'resources'. Resources ziet u staan in de linker kolom op de pagina.
3
U bevindt zich nu op de pagina 'resources'. Als u klikt op de button 'nieuwe rescource' kunt u een nieuwe resource toevoegen (in dit voorbeeld gaat het om een nieuwe medewerker).
4
In dit scherm kunt u de gegevens van uw nieuwe medewerker toevoegen. Als u alles naar wens heeft ingevuld, klikt u links onderin op 'aanmaken' en de nieuwe medeweker wordt toegevoegd.
5
Nadat u op 'aanmaken' heeft gedrukt, komt u automatisch op de pagina 'werkroosters'. Hier kunt u instellen op welke dagen uw nieuwe werknemer werkt en voor welke afspraaktypes hij/zij beschikbaar is. U ziet dat er twee soorten werkrooster zijn:
1 )Werkrooster voor werknemer. Hier kunt u aangegeven wanneer de medewerker aanwezig is in uw zaak en wanneer de medewerker kan werken. 2 )Werkrooster per afspraaktype. Hier kunt u aangeven wanneer uw medewerker
bepaalde afspraaktypes kan uitvoeren (bijvoorbeeld een intake gesprek).
Als u alles heeft ingevoerd, klikt u linksboven op 'naar het overzicht'.
6
U bevindt zich nu weer op de pagina 'resouces' en u ziet dat de nieuwe werknemer toegevoegd is.